Concreet krijg je 'afroepen' binnen via mail van de nevenbedrijven uit de Group en je zorgt dat al het materiaal 'just in time' op de werven is. Je maakt hier een dagplanning voor op.
Je staat in nauw contact met de laders en je zorgt er voor dat de vrachten correct en tijdig geladen worden.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve taken rond logistiek: opmaak dagplanning, opmaak transportbonnen, vrachtindelingen,...
Bij drukte ga je op zoek naar externe transporteurs die het transport kunnen verzorgen.
Je zal de leverbonnen/CMR’s van de ontvangen leveringen in ontvangst nemen en verwerken.
Je houdt de vertrokken vrachten per project bij en geeft deze door ter voorbereiding van de uitgaande facturatie door de boekhouding.
Jouw profiel
Je bent minstens in het bezit van A2-diploma, idealiter binnen een logistieke opleiding, of je bent gelijkwaardig door ervaring.
Je kan met de meest courante computerprogramma's overweg (
Excel en Outlook
).
Je bent hands-on ingesteld, dynamisch en flexibel.
Je bent planmatig en administratief sterk.
Je communiceert vlot in het
Nederlands
.
Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier
Aanbod
Onze klant biedt je een uitdagende functie met verantwoordelijkheid.
Tegelijk kan je meewerken aan de groei van het bedrijf.
De sfeer is jong en direct, het enthousiasme spreekt voor zich.